dimecres, 1 de febrer del 2012


Aquesta és la foto de un coala que he tret de l'ordinador.
Estic penjant una fotografia perquè avui a classe ens han ensenyat a com penjar una fotografia i ho hem provat.

Creem un blog personal

Com em creat el nostre blog


En primer lloc em entrat al gmail per crear-nos una adreça de correu electrònic.
Llavors em entrat a l'adreça http://blogspot.com i ens em registrat en el blog per crear-nos un blog personal.
Quan ens u van explicar..em va semblar una bona idea perquè així podriem entrar en el món de l'informàtica.
A casa,quan vaig arribar, me'l vaig fer i vaig començar a modificar.
Espero que el fem servir perquè ens pot ser  útil.





dimarts, 31 de gener del 2012