dimecres, 1 de febrer del 2012
Creem un blog personal
Com em creat el nostre blog
En primer lloc em entrat al gmail per crear-nos una adreça de correu electrònic.
Llavors em entrat a l'adreça http://blogspot.com i ens em registrat en el blog per crear-nos un blog personal.
Quan ens u van explicar..em va semblar una bona idea perquè així podriem entrar en el món de l'informàtica.
Quan ens u van explicar..em va semblar una bona idea perquè així podriem entrar en el món de l'informàtica.
A casa,quan vaig arribar, me'l vaig fer i vaig començar a modificar.
Espero que el fem servir perquè ens pot ser útil.
Espero que el fem servir perquè ens pot ser útil.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
